HB352 Hasse-Hattrick Han ska slå dem på käften, käften! Han ska göra ett mål Ooooooo, Mattis Adolfsson, OH AH
thrillbo Ryltan Trodde också det, det är vad jag sjungit! Men sen hörde jag "ska" efter Häcken borta, vilket ändå blir lite annorlunda. 🙂
Davidsson Ryltan Vi får köra en ny Vi Kan slå dom på Käften, Käften Vi Ska Göra ett mål Åh åh åhhhhhh åhh åhåhhhhh Framåt röda blå
somsolen Nu har jag den för Ljung. Stad i Ljus: Daniel Ljung Springer mil varje fajt Ger oss kraft Att tro på 3 poäng EDIT: "Att gå för tre poäng" borde det kanske vara
Manne Som gammal Ludde-Pung vurmare kan jag inte släppa tanken på en blinkning dithän. Man vill ju få med hans löpmeter, hans småländska arv, och såklart hans namn. Och kanske lite "visa pung". Danne Ljung - krigare Småländsk Pung - lirare
junior Kanske är väl högt tempo, men tänk en växelramsa i Kaj ä Gaj melodi för Ljung (med svettig pung?)!
AlexH foza / foza foza / foza foza / foza ÖSTERS IF (x2) melodi: No Limits, 2 Unlimited (foza, inte forza pga onödigt, skriver som det låter)
AlexH Jag tog fotot från bussen på väg till jobbet i morse. Östergatan. Partyland så klart. Måste säga att det var ett bra tryck i den fantastiska klacken på Strandvallen i lördags men det skulle vara skoj med ännu mera röj i några ramsor. F ö tycker jag att Östersupportrar ska ta över Östergatan varje gång det är match här i Malmö