Vi klarade det tillsammans! Spelare, ledare, styrelse och supportrar! Det gångna året var vi 504 East Frontare .Fantastiskt! Tredje högst siffran någonsin trots ett mediokert och skräckinjagande år. Jag är stolt över er alla! Stolt över er som varje vecka står på Södra stå, sitter på Myran och åker på otaliga och otillgängliga bortamatcher everywhere. Stolt över er alla som runt om i landet lägger ett par hundralappar och timme efter timme på att hålla ångan uppe och en god nivå på forumet. Alla är vi East Front. Under hösten har vi fått mycket beröm för våra insatser, från spelare, ledning och övrig publik. Detta är vår enda uppgift, men vi gläds ändå över uppmärksamheten!
Nu tar vi nya tag. 2020 är ett nytt decennium; för Östers IF, för oss supportrar. Det kan bara gå uppåt!
Inom kort sänder jag ut PG-lappar till er alla, en del har redan hörsammat ropen och betalat och jag uppmanar fler att snabbt swisha, plusgira avgiften så slipper vi porto för utskick! Medlemskort kommer i början av februari och förhoppningsvis med litterärt tilltugg. Det kan alltid bli fel under året, med missade adressändringar och mänskliga faktorn, men bara hör av mig till mig så löser vi det!
Lev väl!
Alltid Öster.