@Pelle sa:
Polska andradivisionen. Max en säsong där va?
@Oldtimern sa:
Polska andradivisionen måste väl vara rena mardrömmen har han anknytning till polen eller
@jores sa:
@jojolaget sa:
Petars ständiga klubbyten rimmat med hans sätt att spela fotbu, med mycket tid med boll och.mycket egna avslut.
Jag förstår inte hur han lyckats bli höjd till skyarna här, kan inte vara speciellt svårt att hitta en ersättare som är minst lika bra för laget
Tycker han varit snäppet bättre än sina föregångare Helg och Östlind. Men annars håller jag med dig, vi hittar nog något hyfsat likvärdigt utan större problem.
Den här säsongen har vi inte haft mycket till anfallsspel och då har vi verkligen behövt Petars individuella kvalitéer. Han har varit extremt viktig när han väl spelat. Men att han dels inte spelat så mycket i kombination med att vi förhoppningvis som lag får till bättre anfallsspel nästa säsong så blir detta tappet kanske inte så kännbart.
Sen tycker jag flera här underskattar polsk fotboll och framförallt klubben han ska till. De var nyss i högstaligan, har bra fans osv. Han känner kanske själv också att han pga skadorna inte kommer kunna casha in så mycket i framtiden heller om han inte tar chansen när han väl lyckas leverera.