@Villenyblom sa:
@Trollmand sa:
@Villenyblom sa:
Pato, Wilshere och Balotelli är också kontraktslösa, lika stor sannolikhet som vissa förslag här.
Det heter väl ändå Silly Season och inte Serious Season?
tror majoritet vill läsa om tillgängliga spelare som har en gnutta realism i sig att kunna ansluta än spelare som är närmare en topp5-liga än superettan. Lite boomervarning men tycker de bara är helt ointressant med orealistiska förslag. Har avslöjat dem 3 senaste värvningarna + ett provspel (om jag inte är fel ute) och kan avslöja att Öster har en dialog med en av allsvenskans dyraste spelare Kolbeinn Sigthorsson, han kräver endast 200papp i månaden och en dryg mille i signon-bonus. Öster Support AB är kontaktade och ska tänka på saken under veckan :D
Haha, ÖSAB lägger väl ner?
Mycket bättre så här: att du levererar istället för att beklaga dig över träffsäkerheten hos oss vanliga dödliga utan tillgång till bra läckor i föreningen ;)
En isländsk forward har jag ju annars saknat sedan Stefan Thórdarsons, Magnea Gudlaugsdottirs och Thorvaldur Makan Sigbjörnssons dagar! (Och så klart Teitur Thórdarson som var före min tid.)
Helgi Valur Danielsson och David Thor Vidarsson var också trevliga inslag på mittfältet precis som halvislänningen Thorhallur Einarsson (och vår målvakt Stefan Logi Magnusson) men en forward ska det ju vara.