@cj9808 sa:
@Peter
@NonPhixion sa:
@Peter
Nu vet vi inte om Petar ens pratat med Helsingborg och inte heller hur på han själv varit gällande Polen.
Väljer han till slut att skriva på för Öster så har jag inget emot det även om vi liksom eventuell annan klubb som han skulle kunna välja måste vara beredda med flera alternativ då han har en tendens att missa en stor del av matcherna varje år pga skada.
Fast vi vet att Öster ha lagt en massa resurser på Petar det här året för att få honom skadefri. Vi vet att våra tränare ha trott på honom och gett honom massor med förtroende. Vi vet också att Petar inte har skrivit på en förlängnig, trots att Öster ha velat sen i börja av hösten.
Nej, dags att gå vidare.
Ja deadlinen lär väl snart gå ut men jag tror att fast folk här inne säger att han kan dra så tror jag samma säger gött om Öster skulle gå ut med att Petar skrivit på om ett par dagar. Jag skulle i alla fall inte bli sur över det även om man säkert kan hitta ett bra alternativ med den fina scouting man gjort senaste året.
Petar har redan sagt upp kontraktet alltså finns ingen deadline. Och han har inte tackat ja till det nya kontraktsförslag han fått.
Och håller med övriga, hade Öster varit hans första alternativ så hade han redan skrivit på. Bättre vi tar hit en spelare som håller sig skadefri och vill vara här
Denis sa väl att det finns en (snar) deadline i Radio1930:s uppesittarpod?
Men jag är egentligen inne på samma linje som den allmänna här inne: att Petars fiskar väldigt snart är rökta oavsett om han diskuterat med andra klubbar eller inte.
Men Degenfansen tyckte väl detsamma kring Oliver Ekroth som drog ut och drog ut på allt en bra bit in i januari innan han skrev på nytt kontrakt och vi vet ju alla att han grät glädjetårar som uppflyttningshjälte då året tog sitt slut.