@Villenyblom sa:
@Slangen sa:
@Villenyblom sa:
@Slangen sa:
@Villenyblom sa:
@Christoffer sa:
Jag tycker vi ska låna in Mubarak av Malmö! Kvick ytter och dubbelfotad om jag minns rätt. Har lovordats av alla i Malmö o imponerade på försäsongen. Har knappt funnits med på bänken i allsvenskan så här långt. Vore perfekt!
Vi ska inte va något farmarlag. Redan katastrof att Nilsson står före Stulle även om han är en aning bättre
Vi blir väl inte ett farmarlag för att vi lånar en spelare med spetskvaliteter några månader i väntan på en genomtänkt värvning i vinter. Men såklart är det bästa att typ Zahiren visar att han kan ta platsen.
Vi bänkar Sveriges nästbästa 02 målvakt mot en inlånad 22åring med 14 matcher i div1. Hade vi vart ett topplag så hade jag köpt att han går före men det kommer vi inte va iår så finns noll anledning att han ska gå före. Ska vi ta in Mubbe före Alen och Teo så finns det noll anledning att ens ha en akademi.
Jag tycker nog att du drar det lite väl långt. Men som jag sagt tidigare så tror jag att det mest sannolika är att det varken blir värvning eller lån i sommar.
Vad jag har hört enligt både från Jens och egna källor så verkar det hända grejer i sommar till min förvåning
Alltid på hugget