Bissan Anton Henningsson har däremot gjort 19 mål på 26 matcher såväl säsongen 2017 som 2018 för Raufoss Fotball. Om den klubben håller hög nivå överlåter jag till någon annan att svara på... http://fotbolltransfers.com/site/player/1460
Apotekaren @Bissan sa: Anton Henningsson har däremot gjort 19 mål på 26 matcher såväl säsongen 2017 som 2018 för Raufoss Fotball. Om den klubben håller hög nivå överlåter jag till någon annan att svara på... 19 mål när dom vann deras motsvarighet till superettan
Vikash @Apotekaren sa: @Bissan sa: Anton Henningsson har däremot gjort 19 mål på 26 matcher såväl säsongen 2017 som 2018 för Raufoss Fotball. Om den klubben håller hög nivå överlåter jag till någon annan att svara på... 19 mål när dom vann deras motsvarighet till superettan Det var deras motsvarighet till division 1
Slangen @Vikash sa: @Apotekaren sa: @Bissan sa: Anton Henningsson har däremot gjort 19 mål på 26 matcher såväl säsongen 2017 som 2018 för Raufoss Fotball. Om den klubben håller hög nivå överlåter jag till någon annan att svara på... 19 mål när dom vann deras motsvarighet till superettan Det var deras motsvarighet till division 1 Senast vi värvade notorisk målskytt från Norge gick det ju sådär...
Vikash @Slangen sa: @Vikash sa: @Apotekaren sa: @Bissan sa: Anton Henningsson har däremot gjort 19 mål på 26 matcher såväl säsongen 2017 som 2018 för Raufoss Fotball. Om den klubben håller hög nivå överlåter jag till någon annan att svara på... 19 mål när dom vann deras motsvarighet till superettan Det var deras motsvarighet till division 1 Senast vi värvade notorisk målskytt från Norge gick det ju sådär... Berglund har en plats bredvid Teever i drömelvan. Sundli som tia där bakom.
Slangen @Vikash sa: @Slangen sa: @Vikash sa: @Apotekaren sa: @Bissan sa: Anton Henningsson har däremot gjort 19 mål på 26 matcher såväl säsongen 2017 som 2018 för Raufoss Fotball. Om den klubben håller hög nivå överlåter jag till någon annan att svara på... 19 mål när dom vann deras motsvarighet till superettan Det var deras motsvarighet till division 1 Senast vi värvade notorisk målskytt från Norge gick det ju sådär... Berglund har en plats bredvid Teever i drömelvan. Sundli som tia där bakom. Boris Sandoval på vänsterbacken...
Apotekaren @Slangen sa: @Vikash sa: @Slangen sa: @Vikash sa: @Apotekaren sa: @Bissan sa: Anton Henningsson har däremot gjort 19 mål på 26 matcher såväl säsongen 2017 som 2018 för Raufoss Fotball. Om den klubben håller hög nivå överlåter jag till någon annan att svara på... 19 mål när dom vann deras motsvarighet till superettan Det var deras motsvarighet till division 1 Senast vi värvade notorisk målskytt från Norge gick det ju sådär... Berglund har en plats bredvid Teever i drömelvan. Sundli som tia där bakom. Boris Sandoval på vänsterbacken... I hård konkurrans av Jamba Asha
Bissan Njae, Sandoval värvades in med stora ord, fick spela en halvlek borta mot Ljungskile (förlust 0-4) och stod nog utan tvekan för en av de sämsta insatser jag någonsin sett i öster-tröjan. Så nog är det Sandoval som tar startplatsen i detta mycket smickrande lag. Jamba Asha vill jag minnas gjorde en hel del fina insatser i föreningen, eller missminner jag mig helt?
Apotekaren @Bissan sa: Njae, Sandoval värvades in med stora ord, fick spela en halvlek borta mot Ljungskile (förlust 0-4) och stod nog utan tvekan för en av de sämsta insatser jag någonsin sett i öster-tröjan. Så nog är det Sandoval som tar startplatsen i detta mycket smickrande lag. Jamba Asha vill jag minnas gjorde en hel del fina insatser i föreningen, eller missminner jag mig helt? Fantasilön, dopningavstängd och spelade 4 matcher?
Old Chap Samtidigt som Teever värvades till Öster gick en annan estländare Tarmo Nemeelo till Helsingborg. Han skulle vara ännu bättre och var säkert dyrare än Teever. Båda totalfloppade i allsvenskan, Nemeelo gjorde fem matcher för Hif men inga mål. Tror Teever fick fler matcher med Öster men gjorde han något mål i seriespelet?
Petter Bengtsson @Old Chap sa: Samtidigt som Teever värvades till Öster gick en annan estländare Tarmo Nemeelo till Helsingborg. Han skulle vara ännu bättre och var säkert dyrare än Teever. Båda totalfloppade i allsvenskan, Nemeelo gjorde fem matcher för Hif men inga mål. Tror Teever fick fler matcher med Öster men gjorde han något mål i seriespelet? Ja, han nickade ju in ett. Mot Göteborg om jag inte minns fel. Tror han petade in någon retur också. Men valfri back hade förmodligen gjort lika många mål. Jag tillhör den lilla minoritet som inte tycker att det var det minsta lustigt att Teever nästan aldrig nätade. Pengar i sjön.
Zingo EDIT/MOD: Vi behöver verkligen en sillytråd så snälla håll er till ämnet (även om jag personligen älskar konceptet Mardrömselvan) :)
Lucksmith Enligt östersupportern 1x2Bo på twitter så har en spelare sagt upp sin lägenhet och sitt jobb och ryktas till en göteborgsklubb. Någon som vet vem det skulle kunna vara?
Oldtimern Värva in winsth från värnamo, mycket bollsäker o teknisk back, vars farfar var med o spelade upp öster i seriesystemet på 60 talet . Björken, givetvis, levi är nog för dyr
jojolaget @Lucksmith sa: Enligt östersupportern 1x2Bo på twitter så har en spelare sagt upp sin lägenhet och sitt jobb och ryktas till en göteborgsklubb. Någon som vet vem det skulle kunna vara? Johannesson?
ÖIF135 @Oldtimern sa: Värva in winsth från värnamo, mycket bollsäker o teknisk back, vars farfar var med o spelade upp öster i seriesystemet på 60 talet . Björken, givetvis, levi är nog för dyr Björkén ja, utgående kontrakt så ingen övergångssumma behöver vi betala
ÖIF135 @Lucksmith sa: Enligt östersupportern 1x2Bo på twitter så har en spelare sagt upp sin lägenhet och sitt jobb och ryktas till en göteborgsklubb. Någon som vet vem det skulle kunna vara? Ljungberg som vill lämna Velic frysbox Ljungberg förtjänar bättre då han kan vara en av våra mest kompletta spelare
Manne @ÖIF135 sa: @Lucksmith sa: Enligt östersupportern 1x2Bo på twitter så har en spelare sagt upp sin lägenhet och sitt jobb och ryktas till en göteborgsklubb. Någon som vet vem det skulle kunna vara? Ljungberg som vill lämna Velic frysbox Ljungberg förtjänar bättre då han kan vara en av våra mest kompletta spelare Ljungberg känns som en klassisk GAIS/ÖIS-värvning. David är nog färdig på västkusten om det inte rör sig om typ Utsikten.