@Peter
_
Hansen sa:
@Ols sa:
@Slangen sa:
@Peter
Jag t r o r att Oliver Ekroth presenteras under veckan, senast på torsdag.
Dröjer det mycket mer med målvakt, assisterande tränare och en fjärdeforward så tror jag att det landar i Robertino Kljajic, Rasmus Rydén och Alen Zahirovic.
Månz Berg förlänger kontraktet och Victor Ericsson likaså.
Sedan är det bara att börja skeppa iväg mittfältare, t ex Silka och Avdic.
Typ så. Hoppas dock på bättre målvakt än Robertino. Varför inte låna in under året så att det blir lätt att släppa vederbörande efter säsongen när Stulic är varm i kläderna?
Det något närmast tragikomiskt att läsa om förhoppningarna som direktprojiceras på någon egen produkt visat minsta spår av talang och hur snabbt dessa förflyktigas om dessa inte infrias omedelbart. Avdic, tex; född 00, en ålder då många fortfarande skulle kunna beskrivas som talang. Men inte här på forumet. Expertisen här på forumet har förstås redan kunnat konstatera att grabben har inte utvecklingspotential.
Eller Ahrn. Förra året var han talangen som skulle ta Öster till allsvenskan. En mindre lyckad utlåningsperiod och han är knappat värd en plats i truppen längre. Nu börjar förhoppningarna i stället knytas till Zahirovic.
Sedan har vi de naiva romantikerna som tror-hoppas att Stulic-Örnblom-Wibrån d y-Gustafson d y-Avdic-Ahrn-Zahirovic ALLA kommer vara vår grundstomme i Allsvenskan om ett antal år. :)
Man dör ju om man måste se en framtid där det bara kommer in halvdana spelare utifrån. Är väl samma sak bland fans till större klubbar på kontinenten. Se bara på känslan kring Chelsea och deras egna nu eller så fort som ManU släpper fram något eget..
Föreningar som Öster måste för att lyckas successivt bygga en bättre lagstomme och antingen få fullträff med ett par värvning från div 1 eller fullträff med några juniorer. Därför måste en supporter hoppas på egna talanger eller att nån billig värvnimg ska blomma ut. Annars blir det i bästa fall mellanmjölk i superettans mitt