@Redarmy88 sa:
@Peter
@FramåtBoIS sa:
@larrizus sa:
@FramåtBoIS sa:
@Knugen sa:
@Peter
Många på bortaläktaren innebär också pengar in i Östers kassa för biljetter och kioskförsäljning. :)
Det måste vara det enda positiva med att ha en massa avdankade landskrona fans på plats
Och efter slutsignalen en massa avdankade Landskronafans som firar på er innerplan.
och om inte? :) Kommer du vara kvar på forumet då eller trollar du vidare någon annanstans? :)
Nej, jag gratulerar er som värdiga vinnare. Ni var det första laget att vinna mot oss på 5 månader.
Känns extremt tungt just nu, men det här kvalet var en bonus för oss. Vi får slicka såren och gå upp nästa år.
Grymt svårbesegrade!
Blev inte klok på Nwadike. Såg ut som han inte visste vad han höll på med när han höll och höll i bollen men slog knappt en boll fel och om han väl blev av med bollen fick han frispark (möjligen rättdömt varje gång, kanske var han precis så svår att knipa bollen av). Drev även bollen uppåt en hel del. En oslipad diamant eller bara extra bra just i kvalmatcherna?
Jag tyckte precis samma sak, i Landskrona tänkte jag att honom ska vi pressa och ta bollen enkelt. Men han var väldigt bolltrygg. Spelar garanterat superettan men högst rimligt allsvenskan nästa säsong.
Vill ha han till vår trupp till nästa år alla dagar i veckan, finns stor potential om så bara spelar lite enklare.
Överlägsen fysik o bra steg då han ofta lätt trampade förbi vår forwards o även MF ibland samt tar allt på huvvet.