@FramåtBoIS sa:
@Peter
Jo tack, jag har varit förberedd sedan i våras. Men hur kan du vara så säker på att BoIS (som föll 0-5 på Myran 2018) åker upp och vinner på en arena där de tre senaste resultaten är:
Öster-HBK 1-0
Öster-Syrianska 4-0
Öster-Frej 4-0
Du kan få rätt men är väl snarare 50/50 på förhand eller?
Jag blev ärligt talat inte så imponerad av er igår (ärlig åsikt). Det laget som ni körde över med 5-0 är inte kvar. Jag tror att endast en eller max två av dagens spelare var med i den matchen. Vi har 17 raka utan förlust och det finns inget som talar för att vi förlorar på söndag heller. Misslyckas vi så skulle det i så fall vara pga 0-0 eller straffar.
Nä ni kanske inte förlorar den här heller även om 0-0 är som en förlust.
Förstår att du inte imponerades av Öster. Öster på bortaplan har hela året varit ett sorgligt kapitel med blott två (uddamåls)segrar. Hemma har det inte varit mycket bättre förutom just nu på senaste tiden. När Öster väl gjort 1-0 i de två senaste har det sett ut som de njutit av att spela och bara öst på framåt till 4-0. Syrianska gjorde ett riktigt blekt intryck men Frej blev helt enkelt bortspelade och det är nog ingen som tror att Landskrona är särskilt mycket bättre än Frej. Med det sagt blir man väl inte förvånad om någon Österspelare nu efter tre raka nollor hemma snubblar och ställer till det och 0-1-underläge kan bli en jobbig uppförsbacke om man inte hanterar det så bra som igår.