Petter Bengtsson @Petter Bengtsson sa: Statiskt sett borde det bli åtminstone tre stolpe eller ribba in idag. Johannesson sätter minst en av dem. Min kommentar innan matchen... En ramträff i mål kvar...
BLW Inte för att det egentligen spelar ngn roll, men Johannessons beslut att gå på skott i sista anfallet...
Redarmy88 Fyfam vad surt med förlust vi hade lika gärna kunnat vinna. Nu kommer syrianska få betala högt pris i nästa match.
Valance 3 matcher kvar innan div 1 är ett faktum, njut av elitfotbollen så länge det varar, vi lär inte återkomma förrens om typ 10 år
Zingo Kan inte vara missnöjd med dagens insats. Bra slit från alla och rätt spel men Mjällby har det lilla extra vi saknar. Nu krävs minst 7 och troligen 9 poäng i resten. Bara släpp skiten och in i nästa match.
Oldtimern Nu hoppas ja* vi slipper denna försvarsuppställning mot syrianska, blir knivigt för velic, första gången han måste spela offensivt, klarar han det
Peter_Hansen Frej hemma blir något extra oavsett vilket. Jag är inställd på att den kan bli speciell som sista elitfotbollsmatchen på ett bra tag i Växjö. (Syftar på herrfotboll.)
1967conny Går inte vinna dels när vi inte klarar av hålla en ledning mer än ett par minuter och så dessa bedrövliga försvarsmissar så helt otroligt onödiga och kostsamma , trodde i min enfald vi jobbat bort det