Oldtimern Aj aj 1-1 vi blev bortdribblade på högerkanten vi hade behövt lednigen längre inte orättvist dock mjälby känns vassare Frammåt
Oldtimern Mjällby kör kostant med djupledsbollar mot vårt mittbackspar, de har väl upptäckt nån svaghet där
Valance Jag är egentligen jävligt nöjd om Öster lyckas ta 1 poäng borta mot Mjällby för det är ju ändå ett topp-lag
Sheriffen @Knugen sa: Jag är egentligen jävligt nöjd om Öster lyckas ta 1 poäng borta mot Mjällby för det är ju ändå ett topp-lag Så liten skillnad mellan lagen i superettan. Jag är bara nöjd med 3 poäng...
Oldtimern Hörna mjällby, nära mål, vi möter ett lite bättre lag men övermäktig, men nu backar vi hen för mycket, o då blir det massa farligheter, detta blir svårt, vi är två på bollen för mycket, mjällby helt klart vassare frammåt
Petter Bengtsson Mjällby dominerar bollinnehavet i första och har mycket boll på offensiv planhalva. Det betyder att vi tvingas till många paniksparkar. Men att vi för första gången i år fick ramträff in i mål tolkar jag som ett gott omen. Som Gunde säger: ingenting är omöjligt!
Oldtimern Vi måste ta ut silka o in med calle, o kanske även johanesson, så vi får lite kobtringsläge
Oldtimern Bolltappen i eget försvar är helt obegripliga dribbla ’inte där wall o silverholt , lite tveksamna offside avblåsnigar , nu sätter de hög press , då måste vi kontra lär inte fungera med 4-5 maif spelare i straffområdet , som det är nu