@Calle01 sa:
@ubie67 sa:
@Calle01 sa:
@ubie67 sa:
Lätt att vara kreativ i slutet av match mot mindre motiverade spelare. Finns inget som säger att Pedro/Vall etc. skulle leverera bättre än nån annan spelare nästa match, bara patetiska kommentarer här, vi åker ut oavsett uppställning nästa match!!!!
Nej, den mest patetiska kommentaren idag har du stått för. Vi måste FÖR HELVETE FÖRSÖKA BRYTA TRENDEN. Det är är därför, bland annat, Vall och Pedro ska spela.
...o du vet givetvis att det skulle hjälpa, bara för att de var bra i 10min mot omotiverat lag. Vi har bytt många uppställningar men inget hjälpt, problemet sitter nog inte där...
Jo, jag vet att Vall är bättre än Silverholt och jag ser att anfallsspelet blir bättre när vi har en kreativ spelare i mitten. Så mycket fotboll kan jag. Om sedan Calle eller Pedro spelar där kan kvitta. Och jag tror Johannesson blir bättre med det spelet. Större chans till genomtänkta passningar till honom. Och oavsett vad, SÅ MÅSTE VI FÖRSÖKA. Förstår du?
Jag förstår vad du menar men inte att jag inte skulle förstå att ett backbyte är lösningen trots vi alla ser bra högre potential i Tex Vall än Silverholt; måste ju vara ngt annat som skaver som gör att han ej får starta. Viktigaste är att få upp lagmoral o det totala spelet på plan, det kanske redan försent tyvärr men jag har inte gett upp, alla till vallen!!!