@Peter
_
Hansen sa:
@Knugen sa:
@Peter
Det intressanta skulle vara att med riktiga röster skulle man troligen inte prata alls som man gör här - dvs positivt menat. Påhopp och fula ord rensas bort vid verbala diskussioner jämfört med forumskrivande. Går det att gömma sig bakom alias även där eller måste folk stå för vem de är?
(Ja, jag har ett twitterkonto utan mitt namn men det är för att det kontot handlar om Öster och inte om mig och jag står bakom det jag skriver om någon undrar vem jag är.)
Det är upp till var och en om man vill vara anonym eller inte, om du vill vara anonym var det, om du vill använda ditt riktiga namn använd det. För mig så spelar det ingen roll och du har en poäng att om vi som supportrar diskuterar med våra riktiga röster så kan vi kommunicera på ett enklare sätt för då hör vi även enklare vad folk menar osv...
Jag tror att detta är en riktigt bra idé faktiskt.
Ja, en bra idé för de som gillar att tala inte telefon (dvs inte jag). ☺️ All kommunikation mellan Österfans är väl bra, får man hoppas.
Sen så är det ju en fördel med discord är att när du skriver så sker det live utan någon fördröjning jämfört med här på ett forum så kan man inte göra det. men på discord så kan man chatta med varandra direkt och kommunicera