Frågan är om det viktiga är själva metoden utan kanske mer att man jobbar på något sätt. För egen del tilltalas jag verkligen av tankesättet att det enda jag kan påverka är min egen prestation, inte hur bra motspelare eller medspelare är.
Jag tror att laget skulle må bra av att alla spelare fokuserade på enskilda saker.
Johannesson, hur han återigen med strumprullare får in bollen på ett oerhört fult sätt, men sätter spottar in mål.
Ljungberg - det stenhårda skottet går stolpe in.
Stefan - känslan när han efter en rusch sätter ett stenhårt perfekt inlägg på Keenes panna.
Månz - hur han ligger perfekt i position och med en välriktad glidtackling avvärjer en farlig situation.
Johansson - hur han istället för att lapa sidlinjen, går in i banan och testar ett skott.
Drott - vågar driva 10 meter med bollen, titta upp och passa, ostressat trots flera motspelare omkring sig.
Lundgren - sätter en perfekt rak pass på foten på Persson.
Mitt förslag är att ovanstående spelare blundar och tänker på det 3 gånger om dagen och verkligen ser det framför sig fram till matchen mot J Södra, och så ser vi hur det går.