Peter_Hansen 1-3, tror jag. Hoppas: 1-0-seger efter att Drott ruffat in Frank i mål med bollen i famnen.
Peter_Hansen I Södras SF-forum hoppas man på att om man inte kan välta Östers parkerade buss första halvlek så är det bara att invänta dess förfall efter matchminut 70 då Östers energidepåer alltid är tömda.
Manne @Peter_Hansen sa: Bra för Östers ekonomi med många bortafans. Helt rätt. Om vi för ett par matcher om året får lite liv på bortaläktarn är detta någonting vi verkligen ska välkomna! AIK, GAIS, JSÖDRA. Tack för stålarna!
Peter_Hansen Örnblom, Vall på bänken och Calle på kanten istället för centralt. Noll av tre av mina önskemål uppfyllda inför start..
jojolaget Ser gärna en god dos av desperation i spelet idag, våga vinna, våga skjuta, våga vara viktig!
McA @Peter_Hansen sa: Örnblom, Vall på bänken och Calle på kanten istället för centralt. Noll av tre av mina önskemål uppfyllda inför start.. Fattar verkligen inte... Örnblom och Vall var grymma mot GAIS. Det här skeppet vill ju sjunka...
Peter_Hansen Calle sjuk och Örnblom in som högerback. Pavic som högerytter. Tror detta blir bättre och nu måste andra visa kreativitet.
Peter_Hansen Otur för Pedro att Calle inte kunde sagt ifrån mer att han inte kunde spela redan i morse då han kände av febern. Nu är vi en man minus i truppen där Pedro kunde varit med.
McA @Peter_Hansen sa: Otur för Pedro att Calle inte kunde sagt ifrån mer att han inte kunde spela redan i morse då han kände av febern. Nu är vi en man minus i truppen där Pedro kunde varit med. Pedro skadad enligt C-more sändningen
Peter_Hansen @McA sa: @Peter Otur för Pedro att Calle inte kunde sagt ifrån mer att han inte kunde spela redan i morse då han kände av febern. Nu är vi en man minus i truppen där Pedro kunde varit med. Pedro skadad enligt C-more sändningen OK!