Slangen @Tompa sa: Lott 211 vann i alla fall en Pizza. Hoppas det var någon av de våra!! Ingen på plan ser särskilt hungrig ut...
Memory Man Såg David Ginola på Påskbergsvallen 1998 när Tottenham mötte Elfsborg i en träningsmatch. Det är helig mark och Öster hädar.
Fläns Puuh byte snart velic för f.. en halvtimme kvar och halva laget är trött i en match som gått i snigelfart. Jisses
Oldtimern Måns dräller med bollen igen så när varbergs spelaren fick den , går inte o spela i ulltrarapid måns
Valance Alla spelare behöver få en riktig jävla utskällning av en hård man som skäller liv i dem i minst 1 timme och gör dem riktigt rädda för att inte springa och kämpa
BLW @Fläns sa: Puuh byte snart velic för f.. en halvtimme kvar och halva laget är trött i en match som gått i snigelfart. Jisses Håller med! Pavic in?
Eastbeast @Knugen sa: Alla spelare behöver få en riktig jävla utskällning av en hård man som skäller liv i dem i minst 1 timme och gör dem riktigt rädda för att inte springa och kämpa Jag kan ta på mig det.
Valance @Eastbeast sa: @Knugen sa: Alla spelare behöver få en riktig jävla utskällning av en hård man som skäller liv i dem i minst 1 timme och gör dem riktigt rädda för att inte springa och kämpa Jag kan ta på mig det. Är du stor och läskig?