@Wallberg sa:
@Eckart sa:
@Wallberg sa:
@Eckart sa:
@Wallberg sa:
@Bissan sa:
JP har definitivt presterat bättre än Drott i samtliga matcher skulle jag påstå. Därmed inte sagt att Drott varit dålig på något sätt, men JP har en högre nivå. O med tanke på att båda är defensiva i sitt spelsätt delar jag åsikten att Drott bör petas, inte för att han gjort bort sig utan för att vi behöver andra kvaliteter, mer kreativa sådana.
Vad gäller Malmkvist är bara att konstatera att han höll nollan idag. När gjorde vi det senast? Samspelet mellan målvakt och försvarare syns sällan men är ack så viktigt. En målvakt ska styra och ställa, det minskar backarnas misstag, det skapar en trygghet. Jag vill påstå att Robin är bättre på det än Tobbe även om han idag hade kunnat ställa till det för laget också. Behåll Robin i mål! Håller vi nollan i resterande matcher kommer vi klara oss kvar i SE.
Håller inte med. JP var totalt osynlig idag, Drott gjorde x antal jätteviktiga brytningar.
JP lär lämna i Söderettan. Drott stannar nog.
NEJ NEJ, skicka Drott så snabbt som det bara går!!! Det går inte att ha en innermitt som inte röra sig framåt eller passar annat till backlinjen. Han är en KATASTROF
Såg du samma match som jag gjorde?
Absolut, såg du den???? Om du tycker vårt "spel" ser lysande ut så blir jag riktigt orolig. Drott och Persson ska vara navet, sätta rytmen. Hade Drott bollen överhuvudtaget? Tog han några offensiva löpningar tycker du? Kort sagt det håller inte att ha en innermitt som är så obekväm med bollen och är noll hot i det offensiva spelet.
Nej. Drott uträttade inte något offensivt ikväll. Men han var desto viktigare framför vår centrala backlinje. JP däremot....han hakade väl på Dragans suprertempo. Gjorde ingenting framåt eller bakåt.
Ännu en.supervärvning ijämte Keen.
Men Drott gör inte en maxlöpning på hela matchen! Dessutom drar han på sig en helt onödig frispark i slutet, som mycket väl kunde avgjort matchen. Vi måste ha en betydligt högre kravbild på den viktigaste positionen.