Tompa Drott & JP igen. Känns fel. Mycket skeptisk till denna startelva. Håller med om att Vall och Örnblom borde få spela. Jag är även skeptisk till Robin i mål. Han kan ju omöjligt vara i matchform.
jojolaget Varför tog man in Ljungberg, Andreasson, Pedro när det ändå.bara är gamla spelare, förutom. "spetsvärvningarna". Och exakt noll uppflyttade från u19 i truppen. Känns mycket svagt!
Eastbeast @Calle01 sa: Varbergs laguppställning klar på svenskfotboll.se. Någon som vet hur många de saknar? Nej, det som talar för oss är väl just det att de kommer med reserver :)
McA @Christoffer sa: Varför ens värva Vall om han ändå inte är tillräckligt bra för ett bottenlag i Superettan?? Varför förlänga med Pedro när man bara ska ha med honom som maskot... Inte många logiska beslut denna säsongen
Hasse-Hattrick Jag skulle gärna se Vall jag också. Men han platsade inte i Falkenberg, det är inte så att han är en självklar Allsvensk spelare av högsta kvalitet.
Redarmy88 Förlorar vi idag hoppas jag velic kliver åt sidan. Han måste sätta känslor åt sidan när han tar ut laget. Laguttagningarna har varit under all kritik.
ÖIF135 Velic måste ge sig, Kalle Björklund borde vara ensam huvudtränare. Kompisuttagningar ska inte få finnas på denna nivå.
1967conny Velic tror nog de rutinerade skall kliva fram nu o ta ansvar , jag är positiv idag ,tre poäng på kontot för öster
Eastbeast @Wallberg sa: Robin ser all annat än stabil ut redan på uppvärmningen.... Tror ändå att han är bättre än alternativet?
dokken @Christoffer sa: Varför ens värva Vall om han ändå inte är tillräckligt bra för ett bottenlag Mycket bra fråga.
Calle01 @dokken sa: @Christoffer sa: Varför ens värva Vall om han ändå inte är tillräckligt bra för ett bottenlag Mycket bra fråga. Och på bottenlagets sämsta position också. :o
Redarmy88 @dokken sa: Alltså Karlsson ×2 , nej tack igen! Velic kommer aldrig bänka dom. Jag skiter i om en spelare kommer från nordpolen är han bra ska han spela. Likaväl om han är från Växjö och bästa vän med velic är man inte bra nog ska man inte spela punkt slut.
Redarmy88 @Petter Bengtsson sa: Pedro inte ens på bänken. Är han skadad? I och med att järdler förlängde så vill väl velic inte använda honom.