Szabo @Peter_Hansen sa: Okej, officiellt något skumt kring Tannus för nu borde han väl platsat på bänken åtminstone? Han har väl spelat någon match med Räppe.
Peter_Hansen @EF-JKPG sa: Han är ju med på bänken??? Enligt live rapporten iaf Inte enligt Öster: https://twitter.com/ostersif/status/1164197974383190016?s=21 Fast i den grafiken finns det två Drott så en av dem kanske är Tannus. Knugen: han har inte varit med i seriematchtrupperna och nu när det är lägre prio trodde man skulle få åka med. Szabo: okej, visste inte han var med i Räppedealen, trodde mest det gällde Eriksson.
1967conny Jag hoppas Malmquist visar sig från sin bästa sida , jag tycker inte alls att Tobias varit tillräckligt bra och släppt in flera långskott som senast där han inte alls varit med eller hunnit reagera dessutom visar Robin en riktig tuff attityd mot sina backar när de inte levererar, ser inget sånt hos Tobias , visserligen är Tobias betydligt bättre med fötterna men det uppväger inte det andra
Calle01 Läser Blekinge läns tidnings rapportering. Kl 18.41 skrev de så här: "Öster hade läge 3 mot 1...men stannade upp." Bra jobbat, grabbar!
Bissan @Calle01 sa: Läser Blekinge läns tidnings rapportering. Kl 18.41 skrev de så här: "Öster hade läge 3 mot 1...men stannade upp." Bra jobbat, grabbar! Läge 3 mot 3 står det i och för sig...
Bissan Och så var det 2-0... Absolut att superettan är det viktigaste, men vi möter en divison 2-klubb (som i och för sig leder serien så överlägset att vi redan nu kan räkna in dem i division 1 nästa år), då ska även ett kraftigt reservbetonat öster vinna relativt enkelt...
Oldtimern Förlorar vi detta är det verkligen kört, då har vi självförtroende, som sitter som ett sänke , slår vi ens div 3 lag.
Calle01 @Bissan sa: @Calle01 sa: Läser Blekinge läns tidnings rapportering. Kl 18.41 skrev de så här: "Öster hade läge 3 mot 1...men stannade upp." Bra jobbat, grabbar! Läge 3 mot 3 står det i och för sig... Förlåt, fel av mig.
Oldtimern Låter ju som de spelar ut öster fullständigt 2-0 nu, efter strul i östers förvar, ingen hit, denna match kunde vi gett w,o till, nu sänker den vara självförtroendet fullständigt
Oldtimern Från referatet Första halvleken är slut. Intetsägande i 30 min. Sedan tog FKK över helt och skapade lägen. Två mål blev det. Bra utdelning.