Bissan Per-Magnus Sandahls rödblåa kurva Ingemar Teevers nickhörna Labbe Greens axelpalats Pålles Wall
Alex Eller varför inte döpa den efter något som syftar på Östers supporterkultur eller någon spelare/ledare inom föreningen som betytt lite extra för supporterkulturen?
Manne @Alex sa: Eller varför inte döpa den efter något som syftar på Östers supporterkultur eller någon spelare/ledare inom föreningen som betytt lite extra för supporterkulturen? Schenkas stå Widén-väggen Matteo Sittplats-Zampi Kurva Vasilj Labila långsidan Kabila kortsidan Curva Croby Hansens Hörna (Dubbelhyllning till allas vår Peter Hansen samt hans namne Roar)
Kalle Dahl His Excellency, President for Life, Field Marshal Al Hadji Doctor Idi Amin Dada, VC, DSO, MC, Lord of All the Beasts of the Earth and Fishes of the Seas and Conqueror of the British Empire in Africa in General and Uganda in Particular stå.
ubie67 Inte nåt namn med kurva tack, fråga en med slaviska språket alt googla på polska o se överättning :-D
Slangen @ubie67 sa: Inte nåt namn med kurva tack, fråga en med slaviska språket alt googla på polska o se överättning :-D Fast vi är ju inte i Polen? Massor av ord betyder andra saker på andra språk. Ett bättre argument är väl att klacken inte är placerad i en kurva :)
Hansen @Slangen sa: @ubie67 sa: Inte nåt namn med kurva tack, fråga en med slaviska språket alt googla på polska o se överättning :-D Fast vi är ju inte i Polen? Massor av ord betyder andra saker på andra språk. Ett bättre argument är väl att klacken inte är placerad i en kurva :) Curva Nordahl heter det väl på Norrköpings arena.
Slangen @Hansen sa: @Slangen sa: @ubie67 sa: Inte nåt namn med kurva tack, fråga en med slaviska språket alt googla på polska o se överättning :-D Fast vi är ju inte i Polen? Massor av ord betyder andra saker på andra språk. Ett bättre argument är väl att klacken inte är placerad i en kurva :) Curva Nordahl heter det väl på Norrköpings arena. Ja, men det är ju inte vårt problem :)
Jockeluring Varför kommer jag i sammanhanget att tänka på den schweiziska orienteraren Simone Luder? Och ungraren i Helsingborg som jag sprang på i min ungdom: Janos Kiss.
Hansen @Jockeluring sa: Varför kommer jag i sammanhanget att tänka på den schweiziska orienteraren Simone Luder? Och ungraren i Helsingborg som jag sprang på i min ungdom: Janos Kiss. Pavel Kuka Fabian Assman Dean Windass Argelico Fucks Paul Dickov Milan Fukal Ars Bandeet Sedan gillar man ju Creedence Clearwater Couto, Danny Invincible och Danger Fourpence också men det är en annan genre.
Kalle Dahl Det har ju varit lite prat om övre vs undre etage. Jag tänker att den bästa lösningen vore att bygga ihop de två etagen. De som vill stå högt och se bra kan göra det. De som vill stå så nära planen och spelarna som möjligt kan göra det. Ungdomar och andra som vill spara en liten slant får ställa sig på södra och så småningom luras med i klacken. Som lekman tänker jag att det inte bör handla om några gigantiska summor. Grunden och taket finns redan där. Limträbalkarna står alltjämt upp och el/vvs är redan draget. Någon fackman här som skulle kunna bedöma huruvida jag är en idiot eller ett geni? Vad skulle ett sådan kalas gå på?
Calle01 Kalle Dahl Som icke-fackman tycker jag att du är ett geni. Väntar med spänning på vad fackmännen säger.
Drillo Kalle Dahl Föreslog samma ombyggnation i tråden "återupprätta supporterengagemanget". Självklart är vi genier.