fåtöljsupporter a.k.a. fr Synd att vi år så otroligt impotenta framåt, nu när vi verkligen visar på driv och jävlaranama.
Valance Det skulle vara fruktansvärt om det 1-1 som slutresultat. Jag är så jävla trött på att matcherna blir oavgjorda
Slangen @Wallberg sa: Var väl ändå inte mycket att göra på målet? Varken för försvar eller målvakt? Det störiga är att när vi får sånna frisparkar vet man att det kommer att bli helt ofarligt och att motståndarna kommer att kontra. Man vinner så himla mycket på att vara effektiv i sånna lägen.
Oldtimern Vi borde få ur mer av sheriffen,, calle har heller inte glänst, wall helg bäst, men borde satt nåt mer på sina chanser
Oldtimern Var väl samma spelare som nickade in kvitteringen i gbg har jag för mig , vi borde vara varnade
fåtöljsupporter a.k.a. fr Tycker nog att både målvakt och försvar borde kunnat hantera inlägget som resulterade i 1-1 bättre. Men är väl typiskt för hela året att vara lite enkelt taffliga i försvaret. Precis som om vi är lite för snälla på något sätt.
Wallberg Den här viljan, kraften, enkelheten. Det är vad man saknat hela säsongen. Järdler var inget bra val.
Hasse-Hattrick Oavsett resultat så kommer jag inte gnälla efter den här matchen. Jag räknar inte med att vi ska vara tekniskt överlägsna motståndarna, men idag finns ju arbetsinsatsen där till 100% hittills. Keene och Sheriffen är ju karaktärer jag bara älskar. Ge mig en stor elak mittback också så är jag ganska nöjd.