@xonitex sa:
@Redarmy88 sa:
@Plantagenparkeringen sa:
Nu är det dags. Showen är din. Efter 5 år med både Asken och Järdler framför dig ska du få visa vad du kan. Hur vassa armbågar har du haft upp hit?
Den A- lags trupp där ditt tidigare ansvar under 5 år varit att få in talanger från Östers mycket framgångsrika U-lag- utan att lyckas. Lyckas du få lata Månz och temperamentsfulle Johannesson med dig?
Hur länge tror ni Velic sitter?
Han sitter max kvar året ut, det är vad jag tror. Han har nog armbågat sig fram samtidigt som han just ju är vårt enda alternativ eftersom kassan är tom. Om ni tycker att Nanne spelat tråkigt vänta ska ni se på onsdag. Jag tror vi kommer få se ett extremt defensivt öster där jag hoppas vi någon gång går över halvplan.
Det är också helrätt. Ska vi spela ”rolig” fotboll? Som att halka på sidlinjen och sedan låta motståndarna runda nästa gubbe för att sedan rulla in den i mål? För mål framåt har vi ju lyckats så bra med.
Nej den här truppen kan bevisligen inte spela rolig fotboll. Jag hoppas vi spelar effektiv fotboll och att Velic besitter de färdigheter CJ saknade. Velic har fått en drömchans där han egentligen inte kan misslyckas med de nya förutsättningar han får gentemot att vara assisterande. Samtidigt som han nog känner truppen bäst. Billigt och förhoppningsvis bra!