@Väderkvarnen sa:
@Petter Bengtsson sa:
@Väderkvarnen sa:
@onion sa:
@Väderkvarnen sa:
Det som är oroande är att trenden hela tiden är fallande. Resultaten har visserligen vara ganska dåliga hela säsongen utom de 3 första matcherna, men sedan dess går ju kurvan bara nedåt. Det är ingen tillfällig svacka då svackan varat i 15 matcher.
Jag förstår av kommentarerna att vi håller spelet uppe bra och försvarsspelet funkar men känns som alibispel. Hög risk att vi fortsätter med att spela oavgjort varannan match och förlorar varannan och vinner nån gång ibland. I så fall skrapar vi ihop ytterligare 10 poäng och då är det hög risk för nedflyttning.
Sluta kommentera om du inte ens tittar på matcherna...
Ah, sorry, visste inte att det bara fanns ett rätt sätt att följa sitt lag på. Ber så mycket om ursäkt!
Men du följer väl egentligen inte laget utan mer det här forumet? Visst var det så att du inte har sett en enda minut den här säsongen?
Min avsikt är alls inte att provocera. Jag ser inte många matcher eftersom jag inte bor i Småland sedan många år men jag har sett så gott som alla hemmamatcher från 1980 till en bit in på 2000-talet så jag vill nog ändå kalla mig supporter även om tiden att lägga på Öster är knapp numera.
Tycker din reealism är det enda vettiga i denna tråd. Fattar inte varför vissa hela tiden skall hålla huvudet högt med sin naiva positivism med påståenden som att "det ser bra ut", vi spelar OK, "vi skapar chanser osv.
Öster gör inga mål och vinner inga matcher just nu. Nånting måste göras på eller vid sidan av planen.
Att Velic är loj är det mest milda som skrivits. När vi mött andra lag som ligger illa till har många av tränarna kokar av engagemang, givit spelarna vatten om de löpt ut till bänken och så vidare, Velic står bara med händerna i fickorna och verkar njuta av att vara chef i sammanhanget. Att serva en underordnad spelare med en drickaflaska syns helt uteslutet. Inga bra signaler från en tränare!