@Petter Bengtsson sa:
@Lutavallen sa:
@Slangen sa:
@TheSmokingMan sa:
Nja, det där går ju inte. Antingen säger han upp sig eller så får Öster hitta adekvata arbetsuppgifter. Att ha någon anställd som gör studieresor och försöker finna sig själv har vi ju inte råd med. Låt honom träna juniorlag (ja, jag vet att han inte vill men det är hans arbetsgivare som avgör arbetsuppgifterna) eller jobba hårt administrativt på kansliet.
Nej, han får allt se till att stå till arbetsgivarens förfogande så länge han har lön.
Arenan behöver städas!
Nu är du bara respektlös, Lutavallen. Att ha åsikter om Järdlers ledarskap är en sak, att påstå att han ska städa arenan en annan. Självfallet finns det ett för både för föreningen och Järdler juridiskt bindande avtal att förhålla sig till.
Precis och i det lär det finns angivet vad som är hans arbetsuppgifter. Och vill man frångå det så blir det till att förhandla eller vädja till Järdlers goda vilja. Jag förstår Jardler fullt ut, hade min arbetsgivare flyttat på mig så hade inte jag sett det som mitt ansvar att vara medgivande och hoppa på första bästa uppgift de lägger fram. Klubben får skylla sig själv med tanke på den sits de har satt sig i.