fåtöljsupporter a.k.a. fr @Patrik sa: Denna grisiga jävla otur också, herregud varför kunde inte Örnbloms lobb få gå in.. Är det inte stolpen springer de vägen för varandras skott.
Petter Bengtsson Ljungberg och Silka bäst i första. Tjänstefel om inte Keene får komma in direkt efter paus. DJ lär åka på ett rött om han är kvar på plan.
Vikash @Sheriffen sa: @Petter Bengtsson sa: @Sheriffen sa: Tror Dragan är superettans sämsta spelare Det är han inte. Inte sett någon som är sämre men det har du antar jag? David Johannesson.
Slangen Otroligt frustrerande att man inte ens behöver vara bra för att göra mål mot oss. Vi ger bort målen och får sen slita i uppförsbacke match efter match
ÖIF135 Johannesson är så jävla dålig han måste ut. Trelleborg är ett jävla skämt så dåliga, speciellt detas målvakt snälla skjut bara så går den ju in
Tompa Silka behöver lyfta in den lite oftare bara. Han har haft flera bra inläggslägen, men har gjort det bra i övrigt i dag.
Sheriffen @Vikash sa: @Sheriffen sa: @Petter Bengtsson sa: @Sheriffen sa: Tror Dragan är superettans sämsta spelare Det är han inte. Inte sett någon som är sämre men det har du antar jag? David Johannesson. Det är hårfint...
fåtöljsupporter a.k.a. fr @Redarmy88 sa: Silkas bästa match i öster tröjan hittills. In med keene nu Ja, tycker nog MF funkar bra, men inte anfallet, kapcevic och Johannesson under isen och Calle osynlig.
österlivetut Jag har fått nog!!! Denna jävla föreningen hade fan inte funnits om Växjö kommun inte investerat så jävla mycket pengar i skiten. Lägg ner hela förening och satsa på andra. Om räppe hade fått 10% av vad öster fått hade dom krossat öster!!!
Petter Bengtsson @österlivetut sa: Jag har fått nog!!! Denna jävla föreningen hade fan inte funnits om Växjö kommun inte investerat så jävla mycket pengar i skiten. Lägg ner hela förening och satsa på andra. Om räppe hade fått 10% av vad öster fått hade dom krossat öster!!! Är det inte Öster livet ut för dig? Det är det för mig.
Valance @Redarmy88 sa: @Knugen sa: sammanfattning av första halvlek: alla spelare är skitdåliga Håller inte med. utveckla
Memory Man @Slangen sa: Detta är så jävla dåligt. TFF vet precis som alla andra lag att får man första målet mot oss är det bara att backa hem och ta det lugnt för vi har inget som helst anfallsspel. Keene måste komma in i paus så det händer något. Precis. Bara att backa hem och trycka ut Öster mot kanterna.