@Slangen sa:
@Knugen sa:
@Tompa sa:
Knugen från Käälma har talat!
aa visst jag är från kalmar bara för att jag inte är en naiv och blind som resten av er som har hybris LOL, öppna ögonen pojk
Ingen här har hybris. Jag lovar dig att alla här inne inser att läget är uselt och att laget har underpresterat rejält och att det just nu ser riktigt mörkt ut. Det handlar om att förhålla sig till det. Man kan om och om igen tjata om allt är kasst att alla är dumma i huvudet och att allt kommer att gå åt helvete. Eller så kan man våga tro hoppas och drömma om att det ska vända, och fortsätta och att gå på matcher, sjunga och stötta laget – och också få vara med att dela framgången när den väl kommer. Det är det supporterskap handlar om, men det kommer du nog aldrig att förstå.
Jag är en supporter, jag betalar för att se på Östers ALLA matcher, och man måste väl förfan få kritisera Öster när de prestera skitdåligt eller är de bara heliga änglar som ska skyddas till varje pris?, Hur fan kan man se saker positivt i ett sånt här läge som Öster befinner sig i? dem är i samma läge som dem var 2014 dvs rakt ner till division 1 igen vilket jag gud förbjude inte inträffar men fortsätt kalla mig saker jag bryr mig ärligt talat inte, om ni vill nonchalera bort Östers resultat och tro att dem är ett topplag i Allsvenskan så får ni fortsätta göra det men jag förhåller mig till verkligheten vilket 99% av här inne inte gör, de enda som gör det är väl typ Lutavallen och Oldtimern.