Bissan Tänker att det är så här många lag säkert känt i ledning mot oss i år. Tycker vi gör en stabil första halvlek mot ett lag som faktiskt är riktigt bra just nu.
Söder Tycker det inte är stabilt nånstans. Vad har vi för spelidé överhuvudtaget? Lycka till-bollar. Varberg kämpar mycket hårdare och riktigt bra presspel.
Oldtimern Är det vår kväll ny jättechans för varberg men de missar allt hitills men måste vi ge dem alla dessa superläge
Oldtimern Vi måste göra minst ett till för o vinna , varberg lär göra minst ett om de fortsätter skaffa sig sådana läge
Oldtimern Varberg är ju riktigt bra nu de spelar ut öster efter noter säger reportern , nytt bra läge
Tompa Nåt presspel har vi inte haft på hela säsongen. Jag har återkommande framfört detta. En spelare som jagar boll är inte presspel. Presspelar gör man med hela laget och alltid med understöd. Där brister det. Anser jag.
Tompa Varför behöll man Kapcevic på planen? Fortfarande inte många rätt där. Hade hellre sett Pedro hela matchen. Trots knackigt spel tror jag dock vi vinner detta. DJ kontrar in tvåan med 10 kvar.
Oldtimern Bägge mittbackarna varnade vi får säkert nån utvisad , de ser kittel till , fånig varning på måns