ubie67 Lugn 50min kvar, ett mål betyder inget förrän feta damen sjunger ut ett segervrål på tjongavallen
Sigge Drott som offensiv och Silka som defensiv... Calle på höger och Anton på vänster. Byt plats så de kan vika in i banan, Calle helt osynlig än så länge.
Pelle @ubie67 sa: Lugn 50min kvar, ett mål betyder inget förrän feta damen sjunger ut ett segervrål på tjongavallen Nja, lite ökar väl chansen för en seger om man gör mål?
Redarmy88 Nu måste knugen vara besviken att öster leder. Aldrig sett honom skriva något bra när vi leder
Calle01 @Oldtimern sa: Tjänstefel av järdler att inte ha spelat pavic som vänster back innan , Kanske inte tjänstefel, men jag håller med dig.
Oldtimern Vi har lett med ett innan mot gais tex, hoppas de inte spelar på försvar, utan pressar högt trelles försvar är lite darrigt, men farliga anfallare, Men är glad 9m vi lyckas ta en poäng, örnbolm pavic, bäst hitills synd på ljungberg
ubie67 @Pelle sa: @ubie67 sa: Lugn 50min kvar, ett mål betyder inget förrän feta damen sjunger ut ett segervrål på tjongavallen Nja, lite ökar väl chansen för en seger om man gör mål? Självklart, men med årets Österupplaga så får man va beredd på det mesta, hoppas vi håller hela vägen ikväll.
Oldtimern Trelle kvitterade lite tveksamt bortdömt, vi är lite fysiskt underlägsna mot trelkes biffar i anfallet därav inget fegspel tack då förlorar vi
Patrik @xonitex sa: Vi har lite flyt med domsluten idag. Puh! Nära 1-1. Flyt? Solklart! Inte ens målskytten protesterade mot domslutet.
xonitex @Patrik sa: @xonitex sa: Vi har lite flyt med domsluten idag. Puh! Nära 1-1. Flyt? Solklart! Inte ens målskytten protesterade mot domslutet. Ja, du har säkert rätt! Tänkte även på straffen. Men en annan domare kanske vi inte hade haft de domsluten med oss s as.
Oldtimern Känns som mittfältet tröttnat lite, vi borde kunna kobtra nu men de är inte östers starka sida , men jätteläge för trelle nu detta kommer ibte att hålla om vi backar hen så , vi förlorar alla andra bollar nytt jätteläge för trelle som målisen räddar , snart trelle l nu vi är plötsligt helt borta
Tompa Oldtimern, har du någon gång läst igenom det du skrivit innan du skickat det? Inte så stor mening att skriva en massa om det ändå inte går att förstå vad du menar. Att tycka olika är dock en annan sak. Det är helt ok. Men snälla läs gärna vad du skriver innan du skickar.
Patrik @xonitex sa: @Patrik sa: @xonitex sa: Vi har lite flyt med domsluten idag. Puh! Nära 1-1. Flyt? Solklart! Inte ens målskytten protesterade mot domslutet. Ja, du har säkert rätt! Tänkte även på straffen. Men en annan domare kanske vi inte hade haft de domsluten med oss s as. Förstår vad du menar, kunde lika gärna friat vid straffen och godkänt målet.