@Knugen sa:
@Redarmy88 sa:
Lyckas järdler med bedriften att inte vinna på söndag så höjs röster om järdlers avgång tyvärr.
Känns lite som sista chansen för järdlerz det kostar att ta in en ny tränare men det kommer kosta skjortan att åka ur......
Hade varit kul att försöka få till en samling värd namnet på söndag för att få ut det sista till laget. Men som vi spelat så förvånar det inte mig om enbart 1500 dyker upp.
Hellre ny tränare som kostar lite extra mycket och ett nytt kontrakt i Superettan än att åka ur och får börja om i division 1
Exakt.
Jag gillar järdlers tankesätt och jag gillar det jag stundtals sett bland annat i cupen
. Men hans hemmafacit är uruselt och om vi förlorar eller kryssar så tycker jag att en skilsmässa är bäst för båda parter.
Vi kan inte vänta hur länge som helst, ge Nanne chansen eller vad vet jag rent av velic kanske??
Något måste göras laget måste väckas på något sätt. Som det är just nu så har vi hamnat i en ond cirkel som är sluten, gör vi inget snart så är risken att självförtroendet är kört i botten fullständigt.
Vinn eller försvinn!