Hade vi legat i toppen så hade vi slagit MAIF med 4-0, 5-0 i en match som denna, dom har en halvchans o gör mål och vi har 2 stolpskott, flera farliga inlägg osv, helt under isen när det gäller och göra mål, vår bästa målchans är ifall det andra laget gör självmål känns det som tyvärr.Hur länge denna förbannelse kommer ligga kvar är svårt och sia om, men det är väldigt tufft och vara öster supporter just nu, tränarbyte tror jag inte på mitt i säsongen, att vi inte har spelarmaterial och vinna mot motståndare som Mjällby,Norrby,dalkurd osv tror jag heller inte på, formsvackor är till för att brytas, det är svårt och hitta ljusglimtar när man ständigt torskar på hemmaplan, men det kommer komma, enda ljusglimten är att dom förmodade topplagen ligger i botten, och bottenlagen i topp, det kommer vända, när var och hur, är upp till grabbarna i laget, att dom gett upp eller saknar energi, såg vi inte ett skit av idag, det var ett lag som ville vinna mer än något annat, 2 st ”stolpe ut” talar för ett lag med maximalt oflyt just nu, sista 45 såg faktiskt bra ut jämnfört med många andra hemma matcher i år, FOLK KOMMER SÄKERT TRO MAN ÄR HELT HJÄRNDÖD NÄR MAN SKRIVER DETTA, MEN JAG HAR INTE GETT UPP AVANCEMANG TILL ALLSVENSKAN I ÅR, DET KAN BLI ETT SÅNT ÅR DÄR INGET GÅR VÄGEN I BÖRJAN, SEN KOMMER SPELET OCH EFFEKTIVITETEN SOM I CUPEN, OCH VI RADAR UPP 4-5 VINSTER OCH FÅR HÄNG PÅ TOPPLAGEN, OCH HELT PLÖTSLIGT ÄR VI MED I LEKEN IGEN, man måste våga drömma och tro, får vi bara igång Dragan, DJ eller Ahrn, då tror jag vinsterna kommer komma, 21 omgångar kvar, ALDRIG GER VI UPP !!!!