Oldtimern 1 poäng o vi parkerar ännu met i botten, finns väl inget lag hoppsan 1-0 öster o målskytt silja fick bara o rulla 8n billen efter calle snurrat upp försvaret o han passade ibte bakåt håll detta nu , för allt i värden
Vikash Calle får Ante J att lämna Örjans vall och sen stod fan tiden STILLA när silka la bollen till rätta. SÅ JÄVLA GÖTT!!!
Petter Bengtsson @Oldtimern sa: 1 poäng o vi parkerar ännu met i botten, finns väl inget lag hoppsan 1-0 öster o målskytt silja fick bara o rulla 8n billen efter calle snurrat upp försvaret o han passade ibte bakåt håll detta nu , för allt i värden Extremt kul att du kom av dig i live-gnället...
Slangen @Oldtimern sa: Var har dock mött de tre sissta lagen i serien Men kan du inte bara hålla käften!!
Petter Bengtsson @Oldtimern sa: Var har dock mött de tre sissta lagen i serien Är du nöjd med tre poäng idag?
Bluearmy84 detta mina damer och herrar VAR VÄNDNINGEN, som jag skrev föregående det behöver inte vara snyggt, fint, in o grisa för 3 poäng, och första vinsten kommer många knutar släppa i spelet, det vågar jag lova, nu radar vi upp 5 raka av bara farten
Vikash För övrigt MÅSTE Ahrn få starta nästa match. Han är ju klok och håller dessutom uppe bollen minst lika bra som DJ. Att han är en bättre avslutare hoppas jag Järdler redan sen tidigare hade klart för sig.
BKBiceps Helt enig. En smart forward som dessutom är farlig inne i boxen. Ge grabben chansen! @Vikash sa: För övrigt MÅSTE Ahrn få starta nästa match. Han är ju klok och håller dessutom uppe bollen minst lika bra som DJ. Att han är en bättre avslutare hoppas jag Järdler redan sen tidigare hade klart för sig.
Plantagenparkeringen Kul att se Ahrn. Hoppas han får starta nästa match så kan vi spela bollarna via honom, en helt annan bolltrygghet. Tycker att Ljungberg var en av de bättre på planen idag. Ytterbackarna är som vanligt- under isen. Örnblom är numer en startspelare, oavsett om det blir mittback eller defensiv mittfältare. Saknar Malmkvist där bak.
Redarmy88 @Vikash sa: För övrigt MÅSTE Ahrn få starta nästa match. Han är ju klok och håller dessutom uppe bollen minst lika bra som DJ. Att han är en bättre avslutare hoppas jag Järdler redan sen tidigare hade klart för sig. Du måste se skillnad mellan att hoppa in respektive starta en match för en spelare av Ahrns kaliber. Han kommer inte ha lika mycket fördel av att starta, tycker absolut han ska hoppa in, vill se samma elva som idag!!
Slangen @Vikash sa: För övrigt MÅSTE Ahrn få starta nästa match. Han är ju klok och håller dessutom uppe bollen minst lika bra som DJ. Att han är en bättre avslutare hoppas jag Järdler redan sen tidigare hade klart för sig. Är det inte rent av Ahrn som vinner bollen på egen planhalva innan målet?
Petter Bengtsson @Vikash sa: För övrigt MÅSTE Ahrn få starta nästa match. Han är ju klok och håller dessutom uppe bollen minst lika bra som DJ. Att han är en bättre avslutare hoppas jag Järdler redan sen tidigare hade klart för sig. Jag vet inte alls hur det låter i omklädningsrummet, men något säger mig att det har varit svårt att byta ut den äldre mot en som är så mycket yngre. Däremot delar jag helt din uppfattning. Bättre att starta med Ahrn och låta Johannesson komma in och springa när motståndarna är trötta.