Platini Jag tror att Malmkvist har kroniska problem med synen. Det räcker med ytterst lite störning av avståndsbedömningen för att det ska vara förödande för en målvakt.
Ingemar Robin har gjort en tavla på 315 minuter hittills i år , DJ har gjort två under samma halvlek.
Anders @Ingemar sa: Robin har gjort en tavla på 315 minuter hittills i år , DJ har gjort två under samma halvlek. DJ näst bäst i Öster efter Calle som jag ser det. Oj vad laget har saknat en spelare som sätter fart mot mål istället för att fjutta.
xonitex @Ingemar sa: Robin har gjort en tavla på 315 minuter hittills i år , DJ har gjort två under samma halvlek. Det är en jävla skillnad på att vara målvakt och utespelare.
Platini @Ingemar sa: Robin har gjort en tavla på 315 minuter hittills i år , DJ har gjort två under samma halvlek. Kraven på en målvakt är speciella. Ju längre ner i banan vi kommer, desto mindre toleransen för misstag. Känt ordspråk sedan 1889.
Slangen @Eckart sa: Är det inte denna stjärnmålvakt som vinner Eastfronts pris år efter år? Det har han bara gjort ett år. Hållit nollan i snitt var tredje superettanmatch har han däremot gjort år efter år.
BKBiceps Känns inte domaren otroligt svag? tar inga beslut utan tittar på sina assisterande som i sin tur tittar på huvuddomaren. Väldigt märkligt.
Oldtimern Sen kan vi inte skjuta mitt på målvakten när vi får friläge , vi har ju spelet men kan ju inte göra mål,
Oldtimern Betänk att detta frei åkte på storstryk mot syrianska som väl är sämst i serien, , nu är man ju rädd att det går som de brukar mål i baken när vi inte kan förvalta överläge
xonitex Ja, det är rätt trist coachat. Vi måste byta NU och inte med 10-15 kvar. In med någon offensiv spelare.
Oldtimern Frei missar öppet mål, känns svajigt i östers försvar nu , drott slår bort många bollar tyvärr,
BKBiceps Jag kan undra varför ens den där jävla brassen är i Öster om han inte ens får chansen i detta läget? Så jävla trött på att Järdler verkar fega match efter match. ju längre matchen går desto mer faller vi tillbaka. Skicka signaler att i Öster då får vi alltid för seger. speciellt om det är tänkt att vi ska ha något med övre halvan att göra. som det ser ut nu spelar vi för överlevnad.....
Oldtimern Finns ingen som kan slå djupledsbollar på david, , bäst willhelsson, andreason märks tyvärr inte , känns som vi får vara glada om vi åter klarar oavgjort , är vi dåligt tränade, tappar ju spelet åter i andra halvlek
Ingemar @BKBiceps sa: Jag kan undra varför ens den där jävla brassen är i Öster om han inte ens får chansen i detta läget? Så jävla trött på att Järdler verkar fega match efter match. ju längre matchen går desto mer faller vi tillbaka. Skicka signaler att i Öster då får vi alltid för seger. speciellt om det är tänkt att vi ska ha något med övre halvan att göra. som det ser ut nu spelar vi för överlevnad..... Gud hör bön!