Calle01 @Slangen sa: @Calle01 sa: Silka in istället för Ljungberg. Tråkigt då Ljungberg varit en konstruktiv ljuspunkt i första halvlek. Avdic in istället för DJ också. Lika bra, Ljungberg har inget mer att bevisa. Nu riskerar han inte att skada sig inför premiären. Dags för Silka att visa att han vill ta tillbaka sin startplats. Du har en poäng. Jag tänkte mer på underhållningsvärdet. B)
xonitex Avvaktande spel från ÖIF där man tappar mycket av sin spelidé just den här matchen tycker jag. Men det är sista träningsmatchen, så jag kan köpa det. Nu laddar vi tills söndag och ger grabbarna ett riktigt bra stöd i seriepremiären. :)
Jockeluring Den här matchen var ju bara win-win. Seger mot pajasarna hade suttit gott. Förlust bra mot hybris inför premiären. Tycker motståndarlaget (har glömt namnet) ser starka ut. Topp fem i allsvenskan?
Redarmy88 En träningsmatch säger absolut ingenting. Bra att de får hybris efter idag, när vi möts i hissen är det vi som skrattar
Patrik Fruktansvärt dålig match. Samtliga spelare utom Pavic och Örnblom verkade sakna tävlingsnerven. Stefan bjuder på första målet, kollektiv bjudning på andra. Varför behöll man Johannesson på plan efter skadan, kunde ju inte springa.
Petter Bengtsson För mig är det sedan länge en självklarhet att inte äta kyckling från Guldfågeln. Ni som tvivlar på det riktiga i min bojkott får gärna läsa detta: https://www.svt.se/nyheter/inrikes/veterinarer-larmar-tusentals-kycklingar-plagas-infor-slakt Arenan i Kalmar borde alltså heta Djurplågeri Arena. Det här är i klass med Mjällbys minkfarmare.