Slangen Falkenberg: Hampus Nilsson Per Karlsson, Tibor Brink Joza (K), Tobias Karlsson, Tobias Englund Kalle Söderström, John Björkengren, Marcus Mathisen, Robin Östlind Anton Wede Edi Sylisufaj
Berra Förra säsongen vann vi denna matchen med 3-1, Hoppas på repris. Så tar vi gruppsegern i nästa match.
Labila Kabila Som gjort för fotboll idag 9Q-TFFNJO1QqPmTJBfcdyUgU54">https://drive.google.com/file/d/1IWfJZ9Q-TFFNJO1QqPmTJBfcdyUgU54
jon @Labila Kabila sa: Som gjort för fotboll idag Oväntat mycket bengaler innan match... För övrigt mycket påläst kommentator på cmore. Kunde all skadestatus och spelarnas historik
naren Vilket härligt fotbollsväder, svårt att följa på TV men det jag ser är härliga röda tröjor med retrokänsla =)
Slangen @Oldtimern sa: Sänds narchen nånstans Ja, men lika bra att du inte tittar. Samtliga österspelare är värdelösa och Östlind håller landslagsklass. Det mesta pekar på att vi omedelbart efter matchen kommer att lägga ner föreningen.
naren @Slangen sa: @Oldtimern sa: Sänds narchen nånstans Ja, men lika bra att du inte tittar. Samtliga österspelare är värdelösa och Östlind håller landslagsklass. Det mesta pekar på att vi omedelbart efter matchen kommer att lägga ner föreningen. Ser vi samma match? Tycker det är jämt och typisk försäsongsmatch
Slangen @naren sa: @Slangen sa: @Oldtimern sa: Sänds narchen nånstans Ja, men lika bra att du inte tittar. Samtliga österspelare är värdelösa och Östlind håller landslagsklass. Det mesta pekar på att vi omedelbart efter matchen kommer att lägga ner föreningen. Ser vi samma match? Tycker det är jämt och typisk försäsongsmatch Man kan väl säga att jag redovisade matchen genom ett Oldtimen-filter... På ett mer seriöst plan tycker jag att det ser mycket bra ut. Tycker vi för matchen och har allt under kontroll såhär långt.
xonitex @jon sa: Gött med 0-1 men var det inte 3m offside? Eller lurade kameravinkeln mig? Tänkte med på det. Men bra anfall där. Kul att Ljungbergs kvalitéer resulterar i det anfallet.
naren Tycker att Måns Karlsson ser ut som en riktigt bra fotbollsspelare och inte bara en bra försvarare. Lugn i passningsspelet, hittar ytor och går framåt när han ska!
jon @Knugen sa: Gött 0-1 mot ett allsvenskt lag är ändå rätt bra Är dock inte förvånad om FFF spelar superettan 2020
Slangen @jon sa: Gött med 0-1 men var det inte 3m offside? Eller lurade kameravinkeln mig? Kollade på detta i repris ett antal gånger under pausen. Tror försvararen ute vid Pavic upphäver offsiden, är det offside så är det hårfint.
Redarmy88 Vore riktigt kul med en segern för att täppa truten på alla belackare här inne.. Vi har en trupp som kan utmana samtliga i superettan samt hälften i allsvenskan