Slangen Minns förra året när Akropolis fick rött och sedan la all kraft på fasta och hörnor med Savic bakom spakarna och gjorde mål på just en hörna. Hoppas vi har tagit lärdom.
ÖIF135 Kabashi håller på med samma småfulingar hela tiden, även i tidigare matcher. Riskerar kort han med, vid gult missar han nästa.
Zingo Tack och lov att Rodic verkar ok. Såg nog mycket värre ut än det var. @Anders sa: Frilägesutvisning när ABW gick omkull. Ja, herregud. Jag hade också hamnat på läktaren efter den domarmissen.
Jockeluring Kan nån förklara för mig (obs är inte ironisk), men är det meningen att ABW ska vara överallt på planen? Jag har saknat honom i boxen åtminstone två ggr.
ubie67 Gäller att våga o satsa samtidigt vara säkra bakåt, fegar vi ur o bli bekväma kan det bli obekväm resa hem från detta ickelag. Gå för 2-0 ett måste, sedan kan man slå av gasen något framåt.
Slangen Såja! En hel match med jättemånga ganska dåliga hörnor senast. Nu två mål på hörnor. Utmärkt tränararbete.
Jockeluring @BKBiceps sa: Märkliga beslut mellan Stenberg och berg emellanåt? Känns svajigt. Stenberg i första, det här var väl mest Berg? Men svajigt är ordet