Slangen In och buda! Aktiviteter som den här är ett viktigt skäl till att vi gick plus på intäktssidan jämfört med budget.
Slangen @Labila Kabila sa: Dryga 20 timmar kvar på tröjorna Finns fortfarande tröjor som är oförskämt billiga!
Labila Kabila Nu finns det bara João Pedros tröja kvar, för den som är sugen på lite tidig julklappshandling https://www.tradera.com/item/343718/332977930/trojauktion-joao-pedro-23-bortatroja-osters-if-2018
Slangen Bra budat, många tröjor gick för en bit över tusenlappen. Skulle vara roligt om klubben redovisade hur mycket det inbringade.
Lucksmith Jag har inte hört något. Men antar att kansliet har haft ledigt över jul och nyår? @Slangen sa: Någon som hört nått om betalning/leverans än?
Labila Kabila @Slangen sa: Någon som hört nått om betalning/leverans än? Frågade Jacob förra veckan, han har hand om LF Cup (mat/hotell/cupen själv mm) så inte så ovanligt så har han mycket nu. Efter nyår, var svaret. Så min gissning är nästa vecka.
idfors Tänkte bara kolla om någon av er har hämtat era tröjor? Har skickat mejl, dock inte fått något svar.
Slangen @Lucksmith sa: Jag har skickat mejl angående hemleverans, men inte fått något svar heller. Samma här. Tror dock att de dyker upp. Tig lite tid även förra året vill jag minnas.