Steffe @Manne sa: @Villenyblom sa: Flamur kommer inte stanna om han inte får speltid. Tolkar du det som ett ultimatum eller som en önskan att ex. bli utlånad? Om det förra: bju han på medda, gnällspikar har vi inte plats för i 2019 års bygge. Lite inside är nog kanske att Öster inte vill ha honom kvar...
TheSmokingMan Slangen, lägg till Calle Johansson i truppen. Nu hoppas jag att vi innan helgen gjort klart med ett treårs-kontrakt och slipper ett nytt lån men oavsett vilket spelar Calle i Smålands stolthet nästa säsong =)
Berra Anfallet känns rätt ovisst inför säsongen. Hur rankar ni våra anfallare? Om man baserar på dagens match är det 1. Pedro 2. Ahrn 3. DJ 4. Dragan
TheSmokingMan Jag tror både Pedro och Ahrn känns lovande och att båda har potential att nå oanade höjder. Kapcevic och Johannesson är välbeprövade SE-anfallare som levererar.
Slangen @Berra sa: Anfallet känns rätt ovisst inför säsongen. Hur rankar ni våra anfallare? Om man baserar på dagens match är det 1. Pedro 2. Ahrn 3. DJ 4. Dragan Pedro känns ju given efter de två träningsmatcherna. De övriga tre får konkurrera. Men hoppas att det i slutändan blir ungtupparna Pedro/Ahrn som gör succé ihop.
Slangen Uppdaterar med svenska fans uppgifter om att Ahrn skrivit på ett treårskontrakt. Hade missat detta.
ÖÖIIFF Än så länge bara träningsmatcher, men kul att Pedro/Ahrn visar framfötterna. I SE ställs helt andra krav så vi måste nog vänta tills maj innan vi kan dra nåra högre växlar, oavsett de gör 5mål var i träningsmatcherna (cup) innan.
Petter Bengtsson Helt riktigt. Förra årets cup-spel indikerade inte särskilt bra hur spelet i Superettan skulle bli. Öster visade sig vara något sämre, tyvärr.
Ols Magnus Pehrsson pratar även om Calle J https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/sa-vill-mp-forandra-kff-efter-turbulensen-mest-sugen-pa-det-har---tackat-nej/
Labila Kabila Med vårt skadeläge nu, så måste det lösa sig med Carl den här veckan annars får vi inte använda honom i cupen.
Petter Bengtsson Min magkänsla säger mig att Magnus Pehrsson underskattar Calle. Det får han gärna fortsätta med.