@TheSmokingMan sa:
@Ingemar sa:
@TheSmokingMan sa:
@Petter Bengtsson sa:
Lurigt läge för Oskarshamn. Den där sista reduceringen till 4-2 gör att Varberg kan klara sig med 2-0 hemma.
Det är riktigt, 4-1 hade varit så mycket bättre. Söndagen blir spännande. Måtte nu bara Syrianska vinna också, så kan vi ta russinen i Värnamo-kakan. Dom är inte så många i år jämfört med ifjol iofs.
Är kanske att svära i kyrkan men eftersom jag är en gammal man som är både lat och bekväm så föredrar jag hellre en bortamatch i Värnamo än att kuska hela vägen upp till Södertälje. Ska vi vara ett topplag 2019 så ska vi bara slå Värnamo och lägga alla spöken från Finnveden åt sidan.
Jag förstår ditt synsätt. Det är bråken mellan föreningarna och att Värnamo ligger lite för nära geografiskt som gör att jag gärna ser dom en division nedanför oss.
Även gamla gubbar som jag kan ha gott minne. Jodå, jag minns alla turerna i samband med Järdlers övergång till Öster och dessutom ett och annat från tidigare än så. Desto roligare kommer det bli att vinna över dom och den framtida glädjen tror jag många här vill dela med mig.