Söder Blir ju så när det inte finns någon konkurrens på högerbacken. S.Karlsson sämst på plan match efter match, men får ändå spela varje match. Robin har ändå varit bra i år. Långskott är inte hans starka sida. Står och sover.
Slangen @Calle01 sa: Degerfors gör 1-0 efter ett skott som Robin borde tagit. Tråkigt att han nte kan vara mer stabil. Det är också väldigt uppenbart att alla lag vet hur enkelt det är att komma förbi Stefan. Vi måste ha en högerback som inte är så lätt att lura.
Calle01 Silka får mycket skit så vi får berömma han också. Brilliant passning till Andreasson friläge.
Petter Bengtsson Jag tycker att Öster har varit klart bättre större delen av matchen. Det märks inte på kommentarerna här inne. Tittar vi på samma match?
Ampelliljan Kung Majje får speltid :) Härlig revansch efter Degerfors uppträdande i premiärmatchen och senast vi vann med 2-1 borta mot Degerfors måste väl ha varit när Liatorparn skickade ut hemmalaget ur Allsvenskan?
Calle01 @Petter Bengtsson sa: Jag tycker att Öster har varit klart bättre större delen av matchen. Det märks inte på kommentarerna här inne. Tittar vi på samma match? Du och jag ser samma match. Öster lite bättre i första och mycket bättre i andra.
Slangen Vi är överlägsna mot ett lag vi ligger jämsides med i tabellen. Bådar gott inför nästa säsong. Stor eloge till klacken på plats.
Söder Mycket bra andra halvlek! Mycket löp o vi käkar upp dem till slut. Drott enorm. Nu ska vi bli minst sexa!
Old Chap Östers andra halvlek var bra särskilt de första tjugo minuterna. Finns en stomme att bygga på till nästa år. Önskar att Helg kunde vara så här bra alla matcher.
jon Två formsvackor under året och några bättre perioder, kan Öster stabilisera sig på den högre nivån blir det topplaceringar, nu övre delen av mitten
Greger @Old Chap sa: Östers andra halvlek var bra särskilt de första tjugo minuterna. Finns en stomme att bygga på till nästa år. Önskar att Helg kunde vara så här bra alla matcher. Jag önskar att Helg kunde vara så bra som han var när han var bra
xonitex 5 mål och och 8 assist är i slutändan inget direkt uselt facit för Helg. Ligger med andra ord direkt bakom 13 mål framåt. Sedan kan man som med precis alla andra spelare klaga när denne slår en felpass eller tar ett beslut som man tycker är knepigt.