@TheSmokingMan sa:
@tempelriddaren23 sa:
Ansvariga i Öster. Samla ihop truppen till ett möte denna vecka. Få ihop gruppen och kom överens om att avsluta serien på ett positivt sätt. Så kan vi ta med oss det till 2019.
Väldigt bra skrivet. Vi kan inte kräva tre poäng i alla matcher, men vi kan kräva att varje enskild spelare ger 110% och visar rätt inställning till uppgiften. Jag tror Fidde G och Järdler behöver samla manskapet och med kraft påtala detta; mot Landskrona och efterföljande matcher får det räcka med daltande som killarna har visat upp i matcher som senast nu mot Gefle, för några veckor sedan mot IFK Värnamo o.s.v. Nu är det en 110 procentig in-i-kaklet mentalet som gäller; jag vill se Öster spela med samma inställning som i fjolårsmatchen hemma mot Varberg då vi trots en man mindre på planen jobbade stenhårt för varandra och tryckte in tre mål trots numerärt underläge. Jag vill se killar som smäller på, står upp för varandra och bara kör !
Word på allt härovan, och även mycket uppfriskande att läsa Järdlers sågning. Det är helt enkelt inte bra nog därute. Det är ingen tid för domedagsprofetior, men det är tid att börja jobba för lönechecken. Jag vill nu se spelare som vacklande tar sig av planen när de blir utbytta eller när slutsignalen går. Om jag ser sådant kan jag acceptera att vi inte vinner matcher som mot Gefle, ibland vill ju bolljäveln inte bara in, men jag betackar mig för hängande huvuden som berör någonting annat än att man är för jävla trött för att hålla det uppe.