@Bissan sa:
@Redarmy88 sa:
@Fotbollsfakiren sa:
@Redarmy88 sa:
Nanne bergstrand i all ära. Men han gick väl in i väggen nyligen hur långsiktigt blir detta med honom i sådana fall? Dessutom är man ju inget stort fan av hans fotbollsfilosofi, dock är han ju en tränare med väldigt goda resultat framför sig. Han lär vända skutan i sådana fall men hans spelidé lämnar mer att önska.
Med tanke på spelidén vi har nu så är väl vad som helst en bättre idé?
Må så vara men ska plötsligt hela laget bli starka defensivt som brukar vara Nannes signum.
Vi byter tränare vartannat år Någon gång måste detta mönster brytas. Vi kommer aldrig någonsin vara ett stabilt allsvenskt lag med den historiken.
Kontinuitet är mycket riktigt väldigt viktigt.
Men den måste bygga på en tränare som för laget framåt. Tyvärr ser jag inte att järdler har utvecklat laget till det bättre, spelet är snarare sämre och mer krampaktigt nu än tidigare. Då måste man ändå ställa sig frågan om vi tror att det vänder med Järdler eller om det krävs en annan förändring.
I och med att vi har tagit in två spelare till och en tredje nu på väg in, så tycker jag att järdler ska få chansen att reda ut den här röran. Jag missbedömde tillsammans med väldigt många andra vår trupp fatalt.
Även om jag är nyfiken på Nanne..
Jag säger sista chansen på lördag