@lundino sa:
Borde göra så att det blir mer publik.
Jag brukar alltid säga att man har den publik man förtjänar, men just nu så har du helt rätt. Öster förtjänar mer publik. Man förtjänar fanimig man och kvinna ur huse.
@Slangen sa:
@Petter Bengtsson sa:
För övrigt: jag gillar verkligen Helgs inställning. Han får kramp, väljer aktivt att ändå stanna kvar på planen och avgör sedan matchen, jublande mot klacken. Mycket värdefullt!
Stor skillnad jämfört med inledningen av säsongen när han såg loj och oengagerad ut och mest gnällde och slog ut med armarna. Nu är han en ledare.
Tänkte lite samma sak igår. Efter att varit en av våra bästa spelare på försäsongen stämde plötsligt ingenting när serien började. Så jag tror att han var mest frustrerad. Men det vi ser nu är en kille som trivs med sitt fotbollsliv - och - sitt lag.
...
Hade sneglat lite på Frejs senaste mål och bedrifter på Fotbllskanalen innan matchen och var övertygad om ny förlust alternativt oavgjort både innan matchen och i paus. Björknesjö har fått snurr på sin lånelegion. Men Malmqvist visade vägen. Och sedan tog Järdler över och förändrade matchbilden med nytt spelsystem och två stekheta inhoppare.
Fast det är långt kvar och nu är det Värnamo nästa. Därifrån har vi inte många roliga minnen och jag tror det blir en jobbig match nu när de kommit upp ur sin mardröm. De kommer inte att ge oss en meter extra att spela på.