Slangen @Hulthan sa: Robin och Drott är klara för spel Tveksamt dock om Drott orkar en hel match om han var sjuk igår.
Calle01 @Hulthan sa: Östers svenskafans på twitter, står även på Östers hemsida vilken trupp som är uttagen Aha. Jag tolkade det som att de är uttagna i truppen men inte klara för spel.
Calle01 @Hulthan sa: Varför ska de vara uttagna i truppen om det inte kan spela? Jag har inte sagt att de inte kan spela, bara att de var osäkra.
Szabo @Hulthan sa: Men om dom är osäkra så tar han väl inte ut dom? Så pass viktiga spelare tar han ut om det tex är 50% chans till spel.
Calle01 @Szabo sa: @Hulthan sa: Men om dom är osäkra så tar han väl inte ut dom? Så pass viktiga spelare tar han ut om det tex är 50% chans till spel. Det var precis så jag menade men jag har nu läst att de är tillgängliga för spel, så vi kör på det.
TheSmokingMan Nu går vi för vinst, vänner ! Minns 5-2 matchen där vi gjorde tre (3) mål med en man mindre. Måste vara klubbrekord ! :)
Calle01 Nu har Öster twittrat och elva är exakt samma som mot Norrby. M a o är både Robin och Drott med.
Platini Första matchen på hybridgräs, sannolikt första matchen utan grillkorv (pga eldningsförbudet). Dagen är full av historiska händelse att förmedla till barn och barnbarn: jag var där! :)
Slangen @Calle01 sa: Nu har Öster twittrat och elva är exakt samma som mot Norrby. M a o är både Robin och Drott med. Vidhåller att jag har svårt att tro att Drott spelar 90 min. Men bra att han är så pass pigg att han kan starta.
Mapet Underbart anfall som så när leder till mål i förstaläget. Sen vinner Calle en ”förlorad” boll (vilken krigarmentalitet!) och Dragan kan enkelt slå in 1-0. Härligt!
Mapet Å herregud vilken miss av Varberg. Öppet mål från 1,5 meter, men turligt nog så skjuter han över.
Zingo Jösses vilken trött inledning på matchen. Men blev bättre allt eftersom. Grymt av CJ att inte ge upp den bollen, iskallt av Dragan. Kämpa!