McA @Hasse-Hattrick sa: Drömmotståndare för vidare avancemang = GAIS. Drömmotståndare ekonomiskt = AIK Mardrömsmotståndare både ekonomiskt och sportsligt = Häcken Häcken kan det väl inte bli?
Berra Det står alltså mellan AIK, Halmstad, GAIS eller Hammarby/Dalkurd (Någon av dessa måste vinna dagens match med 5 mål för att passera AFC). Så GAIS eller Halmstad tack!
Berra @Berra sa: Det står alltså mellan AIK, Halmstad, GAIS eller Hammarby/Dalkurd (Någon av dessa måste vinna dagens match med 5 mål för att passera AFC). Så GAIS eller Halmstad tack! Jag som har fel. Vinner Dalkurd så passerar dom AFC. Men AFC och Dalkurd känns typ identiska.
Redarmy88 Kvartsfinal och semifinal lottas ikväll 21.15 på fotbollskanalen. Så semin är ren och skär lottning? Även om vilket lag som är hemma då antar jag? Någon som vet om finalen spelas på friends eller om ett av lagen får hemmaplansfördel?
Jögge @Redarmy88 sa: Matchen är inte slut än men dalkurd kommer säkerligen bli en tuff match Kommer dom säkert, men knappast baserat på den första halvleken ikväll va? Har knappt lånat bollen efter 1-0 målet, och skitbajen har ganska enkelt vänt trots sedvanlig dålig inställning av halva laget. 2 lag som verkligen är lätta att inte tycka om detta.
ubie67 https://www.facebook.com/100000416959641/posts/2340869605936915?sfns=mo Kika in Wibråns slagsmål i hybrishall -93, detta året med Hasse vann vi, nog senaste cupvinsten!
jon @Redarmy88 sa: Kvartsfinal och semifinal lottas ikväll 21.15 på fotbollskanalen. Så semin är ren och skär lottning? Även om vilket lag som är hemma då antar jag? Någon som vet om finalen spelas på friends eller om ett av lagen får hemmaplansfördel? Det lottas väl? Förra året på Tele2, året innan i Östersund
EF-JKPG Aj aj aj, tuffast möjliga... men en härlig utmaning. Klarade Norrby kryssa, då kan fan vi vinna!!!
Bissan Kan vi slå Malmö så kan vi slå AIK... fotbollsmässigt naturligtvis det svåraste motståndet, samtidigt dock kul publikmässigt och därmed ekonomiskt.
Calle01 Vinner vi mot AIK får vi hemmaplan i semifinal. Då får vi möta antingen AFC eller HBK. Det lottades ikväll.