outdoor_miner Dags att säkra biljetten! https://twitter.com/OstersIF/status/1084774227817975808/photo/1
Calle01 Alla matcher i Svenska cupen visas på Cmore. Falkenberg, borta, 17 feb, 15.00: Cmore Live 2. Malmö FF, hemma, 25 feb, 19.00: Cmore Fotboll. Degerfors, borta, 2 mars, 16.00: Cmore Live 5.
Old Chap @Oldtimern sa: Att vi skulle ha skuggan av en. Chans mot MFF måste väl vara dagens skämt, efter vad de visade upp i går. Hoppas vi kan hålla nere siffrorna en brakförlust är ju aldrig bra för självförtroendet Du har samma negativa attityd som en del pessimister bland Malmös supporters hade inför matchen i går. Och särskilt bra var väl varken Malmö eller Chelsea egentligen.
Petter Bengtsson Oldtimern, skönt att du kunde hitta en gnällig vinkel på cupspelet. Då behöver jag inte byta världsbild idag heller. Gnäll ända in i kaklet!
Calle01 SMP skriver om läget i laget inför matchen. Öster har fyra spelare skadade. Drott: besked nästa vecka om hur allvarlig skadan är. Helg, Silka, Pedro: tillbaka i lätt träning. Min laguppställning: Robin, tillbaka med nya linser enligt SMP. Stefan Månz Lundgren Silverholt Pavic Andreasson Ljungberg Avdic Calle Dragan
Slangen @Calle01 sa: SMP skriver om läget i laget inför matchen. Öster har fyra spelare skadade. Drott: besked nästa vecka om hur allvarlig skadan är. Helg, Silka, Pedro: tillbaka i lätt träning. Min laguppställning: Robin, tillbaka med nya linser enligt SMP. Stefan Månz Lundgren Silverholt Pavic Andreasson Ljungberg Avdic Calle Dragan Inget gott tecken att Pedro är skadad...
Calle01 @Slangen sa: @Calle01 sa: SMP skriver om läget i laget inför matchen. Öster har fyra spelare skadade. Drott: besked nästa vecka om hur allvarlig skadan är. Helg, Silka, Pedro: tillbaka i lätt träning. Min laguppställning: Robin, tillbaka med nya linser enligt SMP. Stefan Månz Lundgren Silverholt Pavic Andreasson Ljungberg Avdic Calle Dragan Inget gott tecken att Pedro är skadad... Nej, precis. Frågan är om vi någonsin kommer kunna bedöma hans kapacitet. Han spelar ju för sällan.
xonitex Jävligt illavarslande med skador på så viktiga spelare. Och Pedro som aldrig tycks bli kvitt sin skadeproblematik.
cj9808 Biljetter köps på plats och betalas med swish eller kort! Helt kontantfrit i inträdet, Kommer finnas kiosk med standardutbud
Slangen Märkligt att Järdler en vecka efter HIF-matchen säger att man inte vet vad som är fel på drotts knä
Labila Kabila @Slangen sa: Märkligt att Järdler en vecka efter HIF-matchen säger att man inte vet vad som är fel på drotts knä Som jag förstått det så var det undersökning med magnetkamera under fredagen, och sen tar det väl till någon dag innan de kan få reda på vad det gav. Vanlig röntgen i tisdags som uteslöt skelettskada, och ortopeden har uteslutit korsbandskada med händerna tidigare i veckan.
Calle01 @Labila Kabila sa: @Slangen sa: Märkligt att Järdler en vecka efter HIF-matchen säger att man inte vet vad som är fel på drotts knä Vanlig röntgen i tisdags som uteslöt skelettskada, och ortopeden har uteslutit korsbandskada med händerna tidigare i veckan. Att utesluta korsbandskada måste ju ha varit det viktigaste?
Berra @Calle01 sa: @Labila Kabila sa: @Slangen sa: Märkligt att Järdler en vecka efter HIF-matchen säger att man inte vet vad som är fel på drotts knä Vanlig röntgen i tisdags som uteslöt skelettskada, och ortopeden har uteslutit korsbandskada med händerna tidigare i veckan. Att utesluta korsbandskada måste ju ha varit det viktigaste? +1 Drott är väl viktigaste spelaren i Öster i år, framförallt eftersom vi där inte har någon tydlig backup.
Fidde P Är det någon Fakir utöver undertecknad som tänkt se morgondagens match på pub/motsvarande i Lund? Skicka gärna PM i så fall!
Slangen Skadebekymmer även i Falkenberg. Bara tolv spelare tränade för fullt idag: http://www.falkenbergsff.se/detailarticle.aspx?id=1330
Calle01 @Kalle Dahl sa: Har Smp inte skrivit en rad om Östers tävlingspremiär? Jo, de har skrivit en artikel.
Kalle Dahl @Calle01 sa: @Kalle Dahl sa: Har Smp inte skrivit en rad om Östers tävlingspremiär? Jo, de har skrivit en artikel. Yes, hittade den nu. Att resultaten på deras sökfunktion inte kom upp kronologiskt lurade mig. Tunt med innermittar, speciellt om vi skall spela med tre. Hade varit intressant att se: Robin Stefan-Lunkan-Månz-Pavic Ljungberg-Silverholt-Andreasson Calle-Dragan-Avdic Att Pavic och Silverholt byter plats känns troligare dock. Jag ser gärna att Örnblom får speltid på Lunkans bekostnad, även det känns mindre sannolikt.
Slangen @Kalle Dahl sa: @Calle01 sa: @Kalle Dahl sa: Har Smp inte skrivit en rad om Östers tävlingspremiär? Jo, de har skrivit en artikel. Yes, hittade den nu. Att resultaten på deras sökfunktion inte kom upp kronologiskt lurade mig. Tunt med innermittar, speciellt om vi skall spela med tre. Hade varit intressant att se: Robin Stefan-Lunkan-Månz-Pavic Ljungberg-Silverholt-Andreasson Calle-Dragan-Avdic Att Pavic och Silverholt byter plats känns troligare dock. Jag ser gärna att Örnblom får speltid på Lunkans bekostnad, även det känns mindre sannolikt. Inför HIF sa Järdler att Karlsson-Lundgren-Karlsson-Silverholt är den backlinje han vill spela med under säsongen. Så är de fyra hela lär de spela ihop.