@Apotekaren sa:
@Hansen sa:
@Slangen sa:
@Hansen sa:
@Apotekaren sa:
@Hansen sa:
@Europaeus sa:
Oerhört svagt att det ej finns en webshop! Klart underbetyg till ansvariga.
Alltså finns ju egentligen men har tagit oväntat lång tid att få igång den igen.
Hoppas på att de får med Adidasplagg där och inte att man bara kan köpa dessa i den fysiska shoppen.
Har det inte med rättigheter att göra att dom inte får sälja adidas i webshoppen kanske?
Troligen om än konstigt: vad är skillnad på webshop och fysisk butik när det gäller sånt?
Fast det står ju att de ”ser fram emot en spännande framtid” med Adidas och det har sålts Adidasgrejer där förr. Vad skulle Adidas vinna på att inte sälja sina grejer där? Är rätt säker på att det kommer att finnas Adidasprodukter när det väl öppnar, vilket jag hoppas sker snart.
Ja verkligen även om det som sagt inte gick att köpa alla dessa fina Adidasplagg i webbshoppen som jag kunde hitta i den fysiska butiken när jag väl kunde gå dit (kan ju inte gå på hemmamatcherna så ofta pga exilsupporter). Tänker att de förlorar rätt mycket pengar på att sälja plagg endast i den fysiska butiken.
Du får gotta dig med detta sålänge
Det som låg på Intersport innan. Det jag saknar är mer retrotröjor röda med blåa ränder på axlarna, huvtröja adidas med östers klubbmärke på och liknande. Men det där är bättre än inget!