Flyttar min åsikt hit då det är här det händer.
Vi är några dinosaurier, som fortfarande är i livet, som tror att saker och ting kan ha hänt, även innan det är bevisat och överbevisat. Vi är då uppfostrade och lever, såvitt vi kommer ihåg, efter devisen att om något tokigt har hänt, så står vi upp för vad som blivit fel, tar ansvar och betalar kostnader som uppstått. I synnerhet om det drabbar en tredjepart och drar negativt skimmer över en förening du, jag och många andra stöttar.
Vad tror du har hänt Redarmy88? Är Eastfront utsatt för en komplott och baktalade av en främmande makt i syfte att svärta ned och dra skam över "de kristna nykteristerna"?
//Drillo, Moralkaksdinosaurie
EDIT/MOD: Fortsätt gärna den här diskussionen i matchtråden Öster - Degerfors.
För övrigt anser jag att det finns ett ansvar för en arrangerande förening, såsom EF, att de som uppträder i sällskapet på premiärfest beter sig såsom det anstår, på samma sätt som det är ett problem för ett politiskt parti om dess företrädare går omkring och järnrörar folk om kvällarna. Det minsta en förening och parti kan göra är att klargöra vad föreningen/partiet står för och att man förväntar sig att individer som inte ställer upp på det inte tar rygg på EF. Ungefär så.
//Dino