@Eric sa:
@KyloRen sa:
@Eric sa:
@KAX sa:
@Sheriffen sa:
Det har han nog men KJL förvaltade straffar till mål, är fostrad i klubben och omtyckt av alla. Inte lätt att ersätta men jag verkar rätt ensam här om att tycka att KJL är ett jävligt surt tapp.
Må vara att han är omtyckt och fostrad i klubben samt satt ett gäng straffar men kvalitetsmässigt saknas det en del om vi ska upp i Allsvenskan. Hans svagaste sida tycker jag ligger i passningsspelet där många bollar slagits bort eller legat på/bakom passningsmottagaren vilket sänkt tempot. Vill vi uppåt måste vi ha mer kvalitet och det är därför man valt att släppa Kalle.
Vad jag förstått drt som så var det inte Öster som släppte Kalle, klubben var beredd att fullfölja 1+1 kontraktet men Kalle valde att lämna. Med tanke på konkurrenssituation fullt naturligt. Blir troligtvis en startspelare i Öis mot truppspelare i Öster.
Det stämmer inte överhuvudtaget. Rätt ska vara Rätt ! Öster Släppte Kalle. Han ville jätte gärna stanna
1.20 in i detta klipp låter det inte på Concha som att han tvingas iväg direkt.
Jag väljer att tro på Kalle och tränareteamet än Concha som försöker rädda sitt skinn gentemot supportrar