@Redarmy88 sa:
@Ols sa:
@Redarmy88 sa:
Simon får prestera mer för att få lämna. Ska vi sälja alla spelare "a la Levi" efter ett halvår så kan vi glömma allsvenskan. Levi fick vi dessutom pengar för. Har strand månne fått storhetsvansinne ?
Om Öster inte säljer spelare kan man glömma allsvenskan. De publik- och sponsorintäkter som Öster kan dra in kommer knappast att vara tillräckliga för en stabil allsvensk klubb.
Jag har inte sagt att vi inte bör sälja spelare. Jag menar att vi kan sälja spelare om rätt bud kommer in. Med din retorik borde vi alltså accepterat ett Levi bud från Bajen ? Som var flera gånger sämre än vad vi slutligen fick.
Strand kan lämna men vi är ingen välgörenhetsförening. Är ganska säker på att budet knappast minskar efter en säsong. ska vi sälja en spelare som nyligen skrev 3 år så ska priset vara rätt, vilket det enligt Concha inte var. Helt rätt att förkasta budet med andra ord.
Vart har Concha sagt att priset inte var rätt ? har jag missat något ? Står det någonstans om budet ? eftersom du menar på att det inte var rätt bud ?
Står det någonstans konkret vad Hammarby ville ge till levi?
Och ja, Hans värde minskar nästa år, han har 2 år kvar nu, nästa år har han 1. Så.. många frågor här om dina källor.